Коли всі вивозили – Veladis завозив!
Початок широкомасштабного вторгнення став шоком не тільки для пересічних українців, а й для компаній, які працюють для людей. Підприємці приймали рішення або «бігти» (втекти від загрози та вивезти цінне обладнання), або «завмерти» (зупинитися й нічого не робити, поки ситуація хоч трохи не проясниться). Торгова марка Veladis також відчула шок, але замість того, щоб думати про страх і застрягати у розгубленості, перенаправила увагу на питання: «Як ми можемо допомогти?». Далі — історія про те, як це вдалося.
Як все почалося.
ТМ Veladis – це відомий український бренд, який задовго до початку війни здобув прихильність покупців завдяки високій якості та доступній ціні продукції. За 13 років роботи ТМ Veladis став імпортером риби №1 в Україні. Під цією торговою маркою випускається понад 200 найменувань товарів. Ці досягнення наділили ТМ Veladis великою громадською відповідальністю, тому команда бренду не могла собі дозволити запакувати обладнання й вивезти промислові потужності з Запоріжжя в інше місто чи навіть країну, а навпаки завезли нове обладнання.
Гостра потреба перетворилася на новий напрям діяльності.
З перших днів війни українці усвідомили потребу у харчових продуктах тривалого зберігання. ТМ Veladis терміново прийняли рішення про встановлення нової лінії та налагодили виробництво рибних консервів, які ідеально відповідають цим вимогам. Тому українці, які вступили до лав ЗСУ, мають можливість отримати ситний перекус на полі бою. Також рибні консерви TM Veladis допомагають швидко нагодувати внутрішньо переміщених осіб, виснажених після спроб виїхати з обстрілюваних територій. Під час відключення світла консерви стали справжнім скарбом, який допомагав отримати смачний обід, коли годинами не працювала жодна техніка.
Приклад TM Veladis доводить, що чіткі дії дозволяють подолати шок й продовжувати діяльність попри нестабільність й постійні обстріли у прифронтовому місті.