Loading

Veladis – розвиток майже на лінії фронту

З початку війни чимало компаній було змушено зупинити роботу, працівники масово евакуювалися за кордон, й загалом не було гарантій, що вдасться зберегти обладнання та продовжити роботу. Однак, TM Veladis, відомий запорізький бренд не тільки не зупинив роботу, а й продовжив запуск нових продуктів й відкриття фірмових магазинів. Далі про те, як йому це вдалося.

Турбота про своїх.
Попри те, що серцем будь-якої компанії є люди, криза зазвичай проявляється масовими звільненнями персоналу. Однак з початку війни бренд Veladis поставив собі за мету зберегти своїх людей – співробітників компанії, які роками дбають про те, щоб на столах українців опинялася якісна рибна продукція.
Ще на початку березня 2022 року запорізькі родини почали масово виїздити за кордон у пошуках безпечного життя. TM Veladis допоміг своїм віддаленим співробітникам налагодити роботу онлайн й продовжити відчувати себе частиною великого дружнього колективу. Компанія зберегла заробітні плати й виплачує їх без затримок.
Коли лінія фронту змістилась в Запорізьку область, перед TM Veladis постала нова проблема – «Як убезпечити співробітників виробництва та обладнання від можливих ракетних обстрілів?». Відповідальний запорізький бренд не міг дозволити собі ризикувати своїм персоналом. Проблему вирішило облаштування безпечного автономного бомбосховища на території виробництва. Тепер співробітники компанії можуть продовжити працювати у безпечних умовах під час повітряної тривоги без страху за власне життя.

З вірою в ЗСУ.
Любов до власної справи, віра у збройні сили України та надія на перемогу допомагають TM Veladis продовжувати роботу попри складні умови. Аби забезпечити військовослужбовців, внутрішньо переміщених осіб та пересічних українців поживними продуктами тривалого зберігання, бренд запустив виробництво рибних консервів. Для того, щоб порадувати українські родини поживними та доступними рибними закусками, з’явилася лінійка «Смачна фішка». Бренд не зупиняється на цих досягненнях й сміливо дивиться у майбутнє. Тільки з початку війни було відкрито декілька нових фірмових магазинів, а в планах відкриття магазинів у кожному українському місті, у тому числі в деокупованих Донецьку, Луганську та Криму!
Досвід запорізького бренду доводить: навіть працюючи майже на лінії фронту, можна продовжувати розвитокта піклуватися про персонал.